Overslaan en naar de inhoud gaan

Over ons

Over ons

Demarketingafdeling werd in 2009 opgericht door Tamara Bergmans. Ondertussen is demarketingafdeling uitgegroeid tot een enthousiast, flexibel en hands-on team. Een mooie lijst referenties bewijst dat de persoonlijke aanpak van demarketingafdeling en het constant streven naar kwaliteit werkt.

Kevin, Lore, Stéphanie, Olivier, Laura, Liesbeth en Kim versterken Tamara bij de dagelijkse uitvoering van de marketingprojecten en het verlenen van marketingadvies. Zij dragen de waarden van demarketingafdeling even hoog in het vaandel als Tamara zelf.

Bezieling

Vertrouwen

Kwaliteit

Ambitie

Creativiteit

Wie is wie?

Wie is wie?

Tamara Bergmans - Empathisch Ervaringsdeskundige

Heel wat jaren geleden startte Tamara haar loopbaan in het marketingcommunicatie vak bij Vasco NV, Limburgse fabrikant van designradiatoren, actief in B2B over de hele wereld. Ze begon als marketing assistente en kreeg de kans om hier gedurende 10 jaar ervaring op te doen en op te klimmen tot de functie van marketing manager. Na 10 mooie jaren was het tijd voor iets anders. Ze vond een nieuwe uitdaging bij Biohorma Belgium nv, producent en verdeler van de A.Vogel-producten. Hier was ze Product Group Manager Belux. Deze marketingcommunicatie-job heeft ze 5 jaar met veel liefde uitgeoefend. Het was een unieke kans om B2C ervaring op te doen.

Toen begon het toch te kriebelen en besloot ze om helemaal voor haar eigen bedrijf te gaan, demarketingafdeling. Als echte Genkse heeft ze zich gevestigd op de mooie Oude Markt in hartje Genk. Samen met haar medewerkers zet ze zich elke dag in om de klanten gelukkig en tevreden te maken. Daar zorgen haar uitgebreide ervaring van meer dan 20 jaar en haar passie voor het vak voor. Dankzij de samenwerking en het hecht team, zetten we ons samen in om de gewenste resultaten voor de klant te behalen.

 

Olivier Kerkhofs - Sympathiek Strateeg

Meer dan 10 jaar ervaring als creatief strategisch en uitvoerend marketeer in verschillende internationale ondernemingen zoals Playstation en Roland. Door de snelle “digitale” (r)evolutie is de manier van communiceren met -en het gedrag van- de consument veranderd. Olivier heeft zich verdiept in de nieuwste technieken (opmaken personae en customer journeys, inbound marketing, CRM-systemen zoals Hubspot, etc.) om de consument zo optimaal mogelijk te bereiken. Bij demarketingafdeling staat hij in voor de strategische analyses, de uitvoering ervan en de nauwgezette begeleiding van de klant.

 

Laura Maluin - Gepassioneerd Organisatietalent

Laura is een marketing assistente met een bachelor in marketing en een master in bedrijfscommunicatie. Ze is goed in de organisatie van de projecten waarvoor zij de verantwoordelijkheid draagt. Door het toepassen van een goede structuur mist ze geen enkele deadline en smijt ze zich vol enthousiasme in elk project. Door snelle en duidelijke communicatie met de klant weten beide partijen altijd wat de stand van zaken is tijdens de looptijd van een project.

Bij demarketingafdeling is ze verantwoordelijk voor de persoonlijke opvolging van projecten van de klanten om ervoor te zorgen dat ze hun doelstellingen zo optimaal mogelijk behalen. Daarnaast probeert ze die doelstellingen zo duidelijk mogelijk over te brengen naar de grafisch ontwerpers zodat zij het concept vorm kunnen geven.

 

Kevin Kiggen - Charmante Creatieveling

Grafisch ontwerper met ondertussen 3 jaar ervaring bij demarketingafdeling. Hij staat in voor het bedenken en vormgeven van concepten. Dat kan zich vertalen in folders, websites, campagnebeelden logodesign, video’s,… De realisatie hiervan gebeurt met de gekende programma’s Photoshop, Indesign, Illustrator en After Effects. Door continu op het web en in het dagelijks leven te speuren naar nieuwe technieken, indrukken en trends blijft hij op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in het vakgebied. Ook werkt hij altijd op maat van de klant, van klein tot groot en in verschillende sectoren.

 

Lore Hoebrekx - Dartele Duizendpoot

Spring in ’t veld met een passie voor marketing en communicatie. Nadat ze haar bachelor in de marketing behaalde, verrijkte ze haar kennis nog met een master bedrijfscommunicatie. Bij demarketingafdeling zorgt ze voor scherpe copy en content voor alle soorten communicatiekanalen. Verder is ze geboeid door de online wereld en bouwde ze een uitgebreide kennis en ervaring op met sociale media campagnes, SEO, SEA, remarketing, website cms, … Door haar constante honger naar kennis staat ze open voor alle uitdagingen.

 

Stéphanie Palumbo - Weldoordachte designer

Marketing assistente afgestudeerd in communicatiemanagement en vervolgens bijgeschoold als grafisch ontwerper. Bedrijvig in alles wat te maken heeft met reclame. Switcht snel tussen offline (branding, POS, advertenties, tijdschriften, …) en online (nieuwsbrieven, blogs en sociale media). In een wereld van content-overload, creëert zij content die ertoe doet. Zij zorgt steeds dat de doelstellingen van de klant centraal staan in elk verhaal.

 

Liesbeth Vanzeir - Creatieve Content Writer

Marketing assistente afgestudeerd in Public Relations met een grote liefde voor storytelling. Ze schrijft graag een boodschap neer die overkomt – kort en lang, op papier en digitaal. Teksten schrijven voor verschillende kanalen en doeleindes? Check! Dit alles steeds overgoten met een crême van creativiteit en een vleugje originaliteit! Daarnaast is ze ook geboeid door alles wat er leeft op sociale media, zo kan ze ontdekken wat er leeft en haar blik verruimen, iets wat ze steeds toepast binnen haar werk zelf.

 

Kim Biesmans - Creatieve generalist

Liefde voor het boek!

De laatste 10 jaar heeft Kim hoofdzakelijk als management assistent tal van projecten succesvol uitgewerkt. Dit in het bijzonder op financieel, administratief en communicatief vlak. Daarnaast is er haar intrinsieke passie voor kunst, poëzie, het visueel vormgeven van ideeën, design en ambacht. Van een opleiding interieur- en industrieel design, marokijnbewerker, fotografie en grafische vormgeving tot copywriter, communicatieverantwoordelijke en projectmanagement. Deze multidisciplinaire talenten hebben voor een positieve loopbaanswitch gezorgd waardoor ze nu creatieve, grafische en visuele concepten bedenkt en uitwerkt. Mensen en/of bedrijven met een uniek verhaal, dewelke een sterke identiteit willen neerzetten en dit willen vertalen richting de klant zet ze graag op de kaart d.m.v. haar grafisch ontwerp.

Tamara Bergmans

Empathisch Ervaringsdeskundige

Into the wild.

Laura Maluin

Gepassioneerd Organisatietalent

Live. Laugh. Bake.

Kevin Kiggen

Charmante Creatieveling

Pinanti is pinanti.

Een team is meer dan een groep van mensen die samenwerken, het is een groep van mensen die elkaar vertrouwen.

Lore Hoebrekx

Dartele Duizendpoot

Life's a party!

Stephanie Palumbo

Weldoordachte Designer

Life through a lens.

Olivier Kerkhofs

Sympathiek Strateeg

Ganbarou!

Liesbeth Vanzeir

Creatieve Content Writer

Easy reading is hard writing